31 Jan
31Jan

החברה המובילה בתחום הציוד המגן על העיניים ברחבי העולם, Wiley X, מכריזה בגאווה על השקת טכנולוגיית העדשות החדשות המוגנת בפטנט לשיפור הצבע-  CAPTIVATE


Wiley X  , הידועה בחדשנות שלה, החלה את מחקר העדשות המוקדם שלה לשיפור הצבע לפני קצת יותר מעשר שנים. במהלך ארבע השנים האחרונות, הם הצליחו לפתח ולעצב את העדשה המקוטבת השלמה ביותר בשוק. כדי להבטיח שעדשות CAPTIVATE™ יעמדו בשאיפה הבלתי מתפשרת של Wiley X לייצר את משקפי המגן המגוונים ביותר. עדשות CAPTIVATE™ היו צריכות להשיג שתי מטרות: להיות מסוגלות להשתמש בהן במהלך פעילויות יומיומיות תוך עמידה בתקני הבטיחות הגבוהים ביותר. מטרות אלו הושגו.


 Wiley X היא אחת מהיצרניות המובילות של משקפי מגן בעולם ומותג משקפי השמש הפרימיום היחיד שכל קו בגדי השמש שלו הוא בדירוג ANSI Z87.1 ועם אישור EN.166. Wiley X מספקת משקפי מגן ליחידות צבאיות ואנשי אכיפת חוק בכל רחבי העולם, כולל הצי האמריקני, צבא ארה"ב ו-D.E.A., כמו גם כוחות אירופיים רבים.


CAPTIVATE™  מתוכננת בקפידה כדי לסנן אור ולהעלות את הביצועים החזותיים שלך על ידי שיפור הצבעים והניגודים והגברת הבהירות. עם עדשת    CAPTIVATE™ תראה את העולם בצורה צבעונית וברורה יותר, מה שיאפשר לך לבצע את המקסימום שלך בביטחון בכל סביבה.


CAPTIVATE™  מסנן את האור המבלבל שבו כחול מתמזג עם ירוק וירוק מתמזג עם אדום. זה מאפשר יותר אור במקום שבו קל יותר לעיניך לראות, וכתוצאה מכך צבעי כחול, ירוק ואדום משופרים: בדרך זו, ניתנת לך חווית צבע אמיתית יותר עם צבעים משופרים וניגודים מוגברים.


אור כחול (HEV) עם אורכי גל קצרים יותר ותדרים גבוהים יותר מפזר אור ויוצר אובך. על ידי סינון קרני HEV אלה, CAPTIVATE™ מסיר את האובך הזה ומאפשר לראות אובייקטים מרוחקים בצורה ברורה יותר. על ידי ביטול האובך הנגרם על ידי קרני אור כחול רע (HEV) ובו זמנית הפרדה ושיפור של צבעי ספקטרום האור החזותי, CAPTIAVTE™ ישפר גם את תפיסת העומק שלך.


העין האנושית אינה יכולה לראות את כל ספקטרום האור. אזורים מסוימים קשה מדי לעין שלך לראות בבירור, בעוד שאחרים מסוכנים מדי לבריאות העיניים שלך. העיניים שלנו יכולות להבחין בקלות באורכי הגל הכחולים, הירוקים והאדומים לאורך ספקטרום האור הנראה. עם זאת, זה המקום שבו אורכי הגל הכחולים, הירוקים והאדומים מתמזגים יחד שהעין האנושית מתקשה לראות בבירור. CAPTIVATE™ מסנן את האור המבלבל הזה החוצה והופך את ספקטרום הצבעים לבהיר יותר לעין. התוצאות הן ניגודיות מוגברת ובהירות רבה יותר עם ניגודיות תוססת ופרטים חיים.


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.