30 Dec
30Dec


1 הדבר החשוב ביותר הוא לוודא כי לעדשות המשקפיים יש הגנה מלאה נגד קרינת UV (לפחות .(UV 400 יצרנים רציניים מקפידים על כך ורצוי לחפש משקפיים שעומדים בתקן האמריקני או האוסטרלי, שהם התקנים המחמירים ביותר.


2 משקפיים שגודל העדשות שלהם גדול יותר מהעין מגינות טוב יותר. חשוב גם להקפיד שהם חוסמים את חדירת קרני השמש מהצד.


3 ככל שהעדשות משקפות את הצבעים באופן הקרוב יותר למציאות כך הן איכותיות יותר. חשוב גם להקפיד שהעדשה כוללת שכבת "אנטי סקרטש" המצמצמת עד למינימום את האפשרות לשריטות.


4 אף שכמות הקרניים החודרת מבעד לעדשות בהירות גבוהה יותר, השימוש בהן לא מהווה סכנה לעיניים בתנאי שיש להן 100 אחוז סינון .UV


5 מאידך, רצוי לא לבחור בעדשות כהות מדי, כי הן גורמות להרחבת יתר של העישונים ובנוסף, קשה לראות דרכן בשעות בין הערביים.


6 לעדשות זכוכית יש יתרון בקרינה גבוהה (ועל כן מומלצות בעיקר ל"מקצוענים" כמו נהגי מוניות, גולשי סקי וכו,(' כי על פי רוב הן מלוטשות יותר טוב, נשרטות פחות ולרובן גם יש ציפוי אנטי רפלקס. אבל הן גם כבדות יותר.


7 בבחירת מסגרת חשוב להקפיד שתהיה גמישה ולא שבירה ושהחיבורים והצירים שלה ינועו בחופשיות.


8 על משקפי שמש להיות קלים ולשבת בנוחות על האף, האזניים והפנים, ולא להכביד או ללחוץ. המשקל האופטימלי של משקפי שמש הוא עד 25 גרם.


9 מבנה משקפי השמש צריך להיות מנוגד למבנה הפנים: לפנים מעוגלים מתאימים משקפיים מלבניים או אלכסוניים, לפנים מרובעים מתאימים משקפיים מעוגלים יותר ולפנים מאורכות מתאימות מסגרות אובליות/מלבניות קצרות.


10 מומלץ לנקות את המשקפיים באמצעות המטלית הניתנת בחנות ומכילה חומרים מיוחדים שלא משאירים סימנים או גורמים לשריטות.


11. האנחנו מליצים על משקפי שמש עם חומר המהפכני שיש לו חוזק מדהים יחסית למשקלו, המאפשר עמידות לפגיעות חיצון ובו זמנית המשקפיים קלות במשקל באופן יוצא דופן, ובעלות יכולת עמידות לאורך זמן רב. ובנוסף, מוטבעת בה האפשרות לחווית ראיייה צלולה וברורה ללא עיוות, שבדרך כלל קורה בעדשות שאינן ניחנות בתכונות הייחודיות שלה.


הערות
* כתובת הדואר האלקטרוני לא תוצג באתר.